tisdag 5 mars 2013

Smart och billig förvaring att göra själv!

Gissa om jag är sugen på att ge mig ut på jakt efter en gammal byrå att göra om till en sådan här snygging!

Problemet är bara att vi inte har plats här hemma, men tänk vilken smart förvaring t ex i en hall, jag tänker korgar för vantar, låda för brev och reklam, hinkar till nycklar och andra pryttlar.
Dessutom har jag mer saker än jag behöver så ska jag ska göra mig av med prylar inte skaffa flera.

Men jag kunde ändå inte avhålla mig från att visa denna lilla raring för dig.

Bilden hittade jag på bloggen www.reinventedkb.com.
Men inlägget är skrivet av Kelly som tillsammans med sin vän Laura driver bloggen mydeartrash.blogspot.se


Bildkälla: www.reinventedkb.com
Så enkelt men ändå så läckert!

En gammal byrå utan lådor som målas vit.

På toppen tre hinkar, som har målats svarta och fått varsin härlig text i vitt på sig. "This, &, That". Varför inte använda t ex såna runda plastbyttar med handtag på som man köper turkisk yoghurt i?

I översta facket en ommålad gammal bricka med text på.

De tre nedre facken rymmer totalt 6 st rottingkorgar för förvaring.

Och på sidan av byrån en förvaringslåda till exempelvis brev eller papper.

Ett billigt sätt att skaffa sig vacker och enkel förvaring på genom att vara lite påhittig!

Kram
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar