måndag 1 april 2013

Jag har lärt mig en läxa!

Jag har lärt mig en läxa. Det är inte bra att försöka inbilla sig att man är frisk trots att man innerst inne vet att man fortfarande faktiskt är ganska förkyld och hängig.

Jag var ju superduperförkyld och trotsade mitt bättre vetande genom att börja jobba alldeles för tidigt trots att jag innerst inne insåg att det inte var bra för mig själv.


Bildkälla: ranawaxman.com
"Lyssna till din kropp. Den är smartare än vad du är."

Det enda det ledde till var att jag blev ännu sjukare under en ännu längre period.

Så himla dumt och onödigt att inte lyssna på sin kropp! 
För hur det än är så går det inte att lura sin egen kropp hur mycket som helst.

Men nu är jag tillbaka, förhoppningsvis lite klokare än förut :)

Och jag hoppas att det fortfarande finns någon kvar som vill läsa min blogg och kanske slänga iväg en kommentar då och då!

Håller tummarna för det i alla fall...

Kram
Linn

4 kommentarer:

  1. Jag har precis hittat din blogg och tycker att den är så otroligt full av inspiration att jag blir alldeles överväldigad.
    Tusen Tack för att du delar med dej och inspirerar!
    Jag har så mycket att läsa in här att jag inte hinner allt på en kväll. Tur att man kan återkomma :)
    Sköt om dej och hoppas att du kryat på dej nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym och välkommen hit!

      Jag är definitivt på bättringsvägen om än inte helt frisk ännu men det är på gång :)
      Tack för dina snälla ord, jag känner mig kryare bara att läsa dom :)

      Ha det gott och jag hoppas höra från dig igen!

      Kram
      Linn

      Radera
  2. Har saknat dig! Varit in här dagligen för att leta nya inlägg från dig, undrat om du hamnat på sjukhus eller nått. Välkommen tillbaka :)

    //Ms H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, söta Ms H!
      Tack för välkomnandet, jag blir jätteglad.
      Kram
      Linn

      Radera