tisdag 19 november 2013

Inspiration för sovrummet

Veckans zon är sovrummet och jag önskar att vi hade ett ljust och fräscht sovrum. Just nu har vi dock tillräckligt att göra i vår lilla stuga så lägenheten får vackert vänta på renovering. Men så länge kan man ju få njuta av lite inspirationsbilder.

Bildkällor: 1, 2, 3, 4 

Ett ljust och luftigt sovrum vill jag gärna ha. En fläkt vore inte helt fel eftersom vårt sovrum blir så otroligt varmt på sommaren när solen ligger på hela eftermiddagen och kvällen. 


Bildkällor: 1, 2, 3, 4

Jag gillar rustika tegelväggar och mjuka, stoppade sänggavlar. En vacker kristallkrona skulle jag gärna ha i taket. Jag älskar dom vackra färger som uppstår när solens strålar träffar kristallkronans prismor. 



Bildkällor: 1,  2, 3, 4  

Gosiga varma plädar och fårskinn passar bra på vintern. Likaså levande ljus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar