måndag 29 april 2013

Äntligen tillbaka!

Puh, vilken förkylning!

Nu hoppas jag verkligen att det är slut med förkylningar för denna säsong. 
Jag som aldrig brukar bli förkyld har nu fått uppleva hur jobbigt det kan vara. 
Förkylningen gick aldrig över och till sist var febern hög och jag yrade och hostade om vartannat här hemma. Så efter ett besök hos närakuten med provtagning som visade på elaka bakterier blev det en remiss till stora sjukhuset och inläggning några dagar så att jag kunde få antibiotika intravenöst.

Bildkälla: www.fisher-price.com

Men nu är jag på bättringsvägen igen och har fått komma hem. Underbart!
Det är som att våren äntligen bestämde sig för att komma under tiden som jag yrade runt i feberdimma. 

Jag har blivit sjukskriven så att jag hinner vila upp mig och bli helt frisk så jag ska verkligen passa på att njuta av dom fina vårdagarna.  Så det kommer att bli mer vila och läsa böcker än att fixa och ordna här hemma den närmaste tiden. Som tur är passade jag på att handla lite böcker på halva reapriset så jag har en hög oläst litteratur på mitt sängbord. 

Jag lyckades ju skänka bort 54 kilo böcker innan jag blev sjuk också, något som är jag väldigt stolt över, för böcker är nog det enda som jag har riktigt svårt att göra mig av med. Så jag ska också försöka att orka gå igenom resten av bokhyllan och se om jag kan göra mig av med ännu fler böcker när jag ändå är på gång. 


Bildkälla. www3.idrottonline.se

Stort TACK för alla fina krya-på-hälsningar!
Dom har verkligen gjort mig så glad!
Tack så mycket!

Kram
Linn

2 kommentarer:

  1. Skönt för dig att du är frisk och jag är glad att kunna läsa och följa dig igen. Allt är väldigt nytt men redan har du hjälp oss och vårt hem en bit på väg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Nettan!

      Härligt att höra att ni har kommit en bit på väg.
      Tillsammans ska vi kämpa på och få ordning och harmoni i våra hem, eller hur?!

      Kram
      Linn

      Radera