måndag 11 mars 2013

Rätt sorts skor?

Angående mitt skoprojekt så har en god vän till mig skickat denna bild och kommenterat att jag helt enkelt kanske hade fel sorts skor på mig. Dessutom fick jag även ett mer eller mindre lyckat urval av förslag på skor från henne. Givetvis delar jag med mig av detta, efter att ha fått ok på det först såklart.


Bildkälla: cutequotescollection.blogspot.se
"Ge en flicka dom rätta skorna och hon kan erövra världen" - Marilyn Monroe

Ja, det skulle ju kunna vara en möjlig förklaring faktiskt :)
Jag använde mig ju av ett par helt vanliga gympaskor och dom erövrar man knappast världen med.

Bildkälla: sydesjokes.blogspot.se


Ett par söta hundskor kanske skulle ha funkat bättre?
Eller det kanske är för mesigt om man ska erövra världen?

Bildlälla: www.funcage.com

Kanske ett par rejäla bilskor skulle ha fått mig att i racerfart få ordning och reda här hemma?



Bildkälla: www.failedfashions.com

Med dessa simfötter hade jag kunnat simma lugnt i alla fall. 


Bildkälla: wytane.blogspot.se
Och med ett par rutschbaneskor hade nog arbetet gått lekande lätt

Bildkälla: echostains.wordpress.com
Och varför inte använda dessa? Då hade ju allt varit fina fisken...



Bildkälla: oursurprisingworld.com
Men här måste jag sätta stopp, för det hade känts helt upp och ner med dessa på mina fossingar. 



Bildtext: cocotrish.blogspot.se
Nä, utav dom förslag jag fick per mejl så väljer jag nog detta par. Även om det tog ett tag innan poletten ramlade ner och jag insåg grejen med dom :) 
Dessa är nog skorna man kan erövra världen med!

Och om någon är dum mot en så är det bara att peka ner på skorna så ser personen i fråga direkt vad man anser om hen och sen kan man lugnt gå vidare och fortsätta erövra världen. 

Ja, så får det bli kära M, dessa är mitt val! :)

Kram
Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar