söndag 24 mars 2013

Veckans kommentatör!

Nu ikväll fick jag ett mycket trevligt meddelande från Qbrium som driver bloggen
4u-yourspace.blogspot.se att jag hade blivit "veckans kommentatör" på hennes blogg!

Självklart blev jag jätteglad!


Bildkälla: obeedesigns.tumblr.com

Inte minst över dessa snälla ord från Qbrium;

"- Veckans kommentatör är Linn som driver bloggen Linn Idag. Bloggen är rätt nystartad, men trots det så finns det mycket finurligt att läsa om. Bloggens fokus är ordning och reda, smarta saker och tips för att få livspusslet att gå ihop. När jag läser bloggen tänker jag "wow, varför kom inte jag på det där?". Tycker helt klart att den är läsvärd, finns mängder med bra tips att anamma i sin egna vardag. Linn är även medlem i Viktväktarna; hon delar med sig av recept, tips och liknande. Det som mest gör att jag gillar bloggen är organisaionsdelen och de tips hon kommer med. Som bekant är jag ju själv en typisk tips-och-trix-människa. Gillar du också att organisera, eller känner att du har svårt att få organisation på alla dina saker där hemma? Är livspusslet lite jobbigt ibland, och drar du ut på saker du skulle kunna göra direkt? Då har Linn en hel del tips att komma med."


Bildkälla: prisjakt.nu

Jag hittade Qbriums blogg när jag sökte efter en lösning på mitt problem med att jag snoozar för länge på morgnarna. Då hittade jag ett inlägg som handlade om Wake Up Lights som är en sorts kombinerad väckarklocka och lampa.


Bildkälla: tingstad.se

Ett annat inlägg som tilltalar strukturfascsisten i mig handlar om att skapa en egen referenspärm.
Det inlägget ingår i en serie av inlägg som Qbrium kallar för "Stora CV-guiden".

Inläggsserien tar upp i princip allt som har med jobbsökande att göra. Även för den som inte söker jobb så finns det mycket matnyttig information att hämta. Har du exempelvis funderat över vilken information och bilder som syns om man söker på ditt namn på nätet?

När Qbrium själv beskriver sin  blogg poängterar hon att den handlar om naturkosmetik och hudvård samt ett och annat tips för vardagen. Bloggen handlar om allt för att göra ditt liv lite skönare.


Bildkälla: sayingimages.com

Denna vecka har jag till stor del tillbringat nerbäddad med feber, huvudvärk  och hosta så att bli veckans kommentatör var en perfekt avslutning på denna vecka, så stort tack snälla Qbrium!

Om du också vill få chansen att bli veckans kommentatör på Qbriums blogg är det bara att kika in hos henne och kommentera ett valfritt inlägg.


Kram
Linn

2 kommentarer:

  1. wow, tack själv! Vilket fint inlägg, vad glad jag blir! :))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra! Då är vi två som är glada nu ;)
      Kram
      Linn

      Radera