tisdag 12 mars 2013

ViktVäktar Rapport 3

Då var vecka 3 som "nygammal" VIKTVÄKTARE avklarad och därmed borde jag ha vägt mig igår morse. Men jag var så stressad att jag helt glömde det.  Så därför blev det  istället invägning i morse. 


Bildkälla: www.viktvaktarna.se


VECKANS RESULTAT
- 0,7 kg

Vilket alltså innebär att jag har gått ner totalt 6,5 kg och det innebär även att jag får flytta två silverstenar till gladburken!

Den som har hängt med vet att varje sten motsvarar ½ kg i vikt, se HÄR. Så egentligen borde jag ju bara ha fått flytta en sten. Men eftersom jag har gått ner totalt 6,5 kg så ska gladburken nu ha totalt 13 stenar vilket den nu också har efter att idag ha fått två nya silverstenar

Två nya stenar till gladburken

När det gäller målen för veckan så har det mesta gått bra, broddar är inköpta, måtten är tagna och checklistan ifylld. Och mer vatten har jag också lyckats få i mig. Så det känns bra. 

Men bäst av allt är att jag numera måste använda bälte till alla mina byxor. Så jag skulle tro att en del kilon runt midja/mage har försvunnit.

Så jag fortsätter kämpa på!

Kram
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar